Priser​

"At tage sit dyr til dyrlæge er en tillidssag!"

Vi tilstræber altid at give et overslag på pris på behandlinger og operationer inden vi udfører arbejdet.

Vi har som de fleste andre dyrlæger faste priser på f.eks almindelig konsultation, vaccination, sterilisation og kastration af hund og kat.

Vi gør opmærksom på at der kan være specielle forhold ved netop dit dyr der gør at priserne kan ændre sig, f.eks sygdom, alder, race og overvægt.

Da vi ønsker at give dig den bedst mulige information om hvad vi kan tilbyde bedes du derfor kontakte os hvis du ønsker et prisoverslag.

Sygeforsikring

​Vi oplever af og til at en behandling overstiger hvad man som ejer har mulighed for at betale.

Vi opfordrer derfor til, at du som kæledyrsejer, tegner en sygeforsikring for dit dyr, der kan dække en del af de udgifter du kan få i tilfælde af akut sygdom.

Vær opmærksom på, at den lovpligtige ansvarsforsikring ikke dækker sygdom hos dit dyr men udelukkende dækker skader som dit dyr forvolder.

Hvis du vil tegne en sygeforsikring er der forhold du skal være ekstra opmærksom på:

Er der specielle undtagelser for din hunds race?

Er forsikringen livsvarig? vigtigt da man ofte ikke kan tegne nye forsikringer på ældre dyr!

Dækker forsikringen pr. diagnose eller pr. behandlingsperiode? - vigtigt hvis dit dyr fejler flere ting samtidigt, hvilket ofte er tilfældet.

Du kan læse mere om forsikringer på disse sider:

Tal med dit forsikringsselskab eller spørg os hvis du er usikker på hvilken forsikring der er aktuel for dit dyr .

Vi er økonomisk uafhængige af forsikringsselskaberne og anbefaler derfor ikke nogen frem for andre.

For 89,- (kat) og 99,- (hund)​ pr måned kan du sikre dit dyr bedre sundhed og spare penge